Jump to navigation Jump to search
Edwin Atherstone (17ma di aprilo 1788 til la 29ma di januaro 1872) esis Britaniana poeto de la movado Romantikismo. Lua maxim konocita verki esas The Fall of Nineveh (1828-1868) e Israel in Egypt (1861).
Referi[redaktar | redaktar fonto]
Bibliografio[redaktar | redaktar fonto]
- The fall of Nineveh. A poem by Edwin Atherstone. Second edition: dilligently corrected and otherwise improved. In two volumes, Longmans, Green, Reader and Dyer, London 1868.
- Israel in Egypt. A poem by Edwin Atherstone, Longman, Green, Longman and Roberts, London 1861.
- The last days of Herculaneum and Abradates and Panthea. Poems by Edwin Atherstone, Baldwin, Cradock and Joy, London 1821.
- Dramatic works of Edwin Atherstone. Edited by his daughter, Mary Elizabeth Atherstone, E. Stock, London 1888.
- The sea-kings in England: an historical romance of the time of Alfred by the Author of the "Fall of Niniveh", In Three Volumes, Robert Cadell, Edinburgh 1830.
- The handwriting on the wall, a story by Edwin Atherstone, In Three Volumes, Richard Bentley, London 1858.